Συχνες Ερωτησεις

  1. Πώς θα αναγνωρίσω τον οδηγό μου;
    Με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, αποστέλλουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του οδηγού, που θα σας μεταφέρει. Επιπλέον, όταν αυτός σας περιμένει σε κάποιο αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ., θα κρατά μία ταμπέλα με το όνομά σας.
  2. Τι θα συμβεί σε περίπτωση καθυστέρησης, π.χ. της πτήσης μου ή αν φτάσω νωρίτερα;
    Οι οδηγοί μας ενημερώνονται διαρκώς για τις όποιες αλλαγές στην ώρα άφιξης αεροπλάνων, πλοίων κλπ.. Θα σας περιμένουν στο σημείο συνάντησης, όποτε κι αν αφιχθείτε, τουλάχιστον 20 λεπτά πριν από την καθορισμένη ώρα.
  3. Τι πρέπει να κάνω εάν χρειαστώ τις υπηρεσίες σας πέρα από το συμφωνημένο διάστημα ή αν θέλω να τροποποιήσω την διαδρομή;
    Εάν προκύψει οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμά σας, ενημερώστε αμέσως τον οδηγό σας. Εάν υπάρξει πρόβλημα διαθεσιμότητας, θα φροντίσουμε να σας αποστείλουμε άμεσα αντικαταστάτη και θα ενημερωθείτε για τις επιπλέον χρεώσεις.
  4. Τι περιλαμβάνουν οι χρεώσεις;
    Στην τιμή περιλαμβάνεται η αμοιβή του οδηγού, το κόστος των καυσίμων και τυχόν διοδίων καθώς και η αμοιβή ξεναγού, εάν ζητήσετε ξενάγηση. Δεν περιλαμβάνονται έξοδα για σίτιση, διανυκτερεύσεις σε καταλύματα, εισιτήρια σε αρχαιολογικούς χώρους, θεάματα κλπ. καθώς και για εισιτήρια πλοίων, ferry κ.ο.κ..

Για κάθε άλλη ερώτηση ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε μαζί μας.